niedziela, 14 lipca 2013

[2]. Drink ogórkowy :)

Może mało ambitny przepis, jak na pierwszą przepisową notkę, ale warto o tym napisać ;)

Drink ogórkowy:
 - 75 ml wódki;
- 100 ml Sprite (zamiennikiem może być napój Lemon z Biedronki);
- 100 ml soku z kaktusem (widoczny na zdjęciu);
- 3 plasterki ogórka;  

A w efekcie:


Przepraszam za takie 'robocze' zdjęcie, ale kiedy robiłam drinka miałam już gości, więc nie chciałam iść gdzie indziej i robić fotek ;p


Piliście? Jeżeli nie- gorąco polecam!
A jeżeli tak, to... Smakowało?


12 komentarzy:

  1. Ciekawy ten drink. Ale jakoś nie bardzo lubię driny :P
    Nie lubię smaku wódki wolę napić kielona i przepić szybko czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ten ogórek jest konieczny? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są sceptycznie nastawieni do wkrajania ogórka- ale zrób to, a nie pożałujesz ; ))

      Usuń
    2. Przepis wypróbowany :) muszę przyznać, że okazało się, że ogórek świetnie poprawia smak drinka i fajnie go czuć. A wcześniej myślałam, że 2-3 plasterki niewiele mogą zrobić i służą tylko za dekorację. Drink na plus! :)

      Usuń
    3. I told you ; )

      Dokładnie jest tak jak mówisz ;) Ogórek wydobywa prawdziwy smak drinka ;)

      Usuń
  3. No właśnie mnie jakoś ten ogórek nie przekonuje :)
    ale może warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam przekonana póki nie spróbowałam :) Niebo w gębie ;) Oczywiście można nie dodawać ogórka, ale z pewnością gorszy smak.

      Usuń
  4. Zapiszę i przy najbliższej okazji spróbuje zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogórek w wersji drinka? Hmm jeszcze chyba tego nie było :)

    OdpowiedzUsuń